
.jpg)
Klachtenregeling
Bij elke organisatie waar mensen samenwerken, kunnen er soms problemen ontstaan. Vaak worden deze problemen snel en goed opgelost. Toch kan het voorkomen dat je als ouder een klacht hebt.
We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en nemen alle klachten serieus. Om samen naar een passende oplossing te zoeken, hebben we een klachtenprocedure opgesteld.
Heb je een klacht?
- Bespreek je klacht eerst met de leerkracht van je kind;
- Als er geen oplossing gevonden is, kun je met je klacht terecht bij de directeur van onze school;
- De interne of externe contact vertrouwenspersoon kan het proces ondersteunen. Onze interne contact vertrouwenspersoon is: <naam, tel, e-mailadres>. Onze externe contact vertrouwenspersoon is: Yvonne Kamsma, tel. 06 140 016 72, yvonne.kamsma@ijsselgroep.nl.
Komen jullie er niet samen uit?
Leerplein055 beschikt over een eigen klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.
Ook interessant
Unitonderwijs
Met ons unitonderwijs geven we vorm aan ‘samen leren voor straks’.
Ons team
Ons betrokken team kijkt elke schooldag wat jouw kind nodig heeft om te leren en zich te ontwikkelen.
Rondleiding
Ben je nieuwsgierig naar onze moderne school en ons mooie schoolplein? Je bent van harte welkom.