Koffieochtend voor ouders

vrijdag 25 oktober 2024

Vanaf dit schooljaar gaan we iedere 2e donderdag van de maand een koffie/thee moment organiseren. Tijdens deze ochtenden leren we elkaar beter kennen en staat er altijd een schoolthema centraal. De eerste keer was dat de kennismaking met onze brugfunctionaris Leon van Herpen. Leon heeft uitgelegd wat zijn functie is op school en wat hij voor ouders kan betekenen naast school. Leon is iedere iedere donderdag bij ons op school en vaak ook nog op andere dagen om ouders te helpen met diverse zaken.

De tweede ochtend stond in het teken van de kinderboekenweek en het belang van (voor)lezen in het algemeen. Ouders zijn op de hoogte gebracht van de Coda boekenbus die sinds vorig jaar iedere vrijdag van 12.30 uur tot 13.30 voor onze school staat. Kinderen van onze school kunnen hier een gratis bibliotheekpas krijgen en elke week boeken ruilen.

Delen via